søndag 4. mars 2012

Den store rydde dagen...

Ja, i dag har jeg hatt den store rydde dagen her i huset! Jeg begynte med å rydde i barnas klæsskap og det var nødvendig. Nå er klær som er for små fjernet og resten ligger pent plassert i hyllene. Så tok jeg fatt på kontor/roterommet vårt. Dette er rommet vi plasserer alt som vi ikke har plass til. Jeg hadde en slags hylle/skap sak med speil på ene siden som jeg kjøpte på ikea for mange år siden. Synes den var i for bra stand til å bare kaste, så jeg satt inn en "Gies bort" annonse på FINN og fikk 6 telefoner på rappen og på under 20 minutter fra annonsen ble satt ut var den blitt hentet av et ungt par. Kjekt at den kan komme til nytte hos andre! Nå er jeg helt "vill" og går rundt i huset og lurer på hva annet jeg kan få ut av huset, hahaha. :)

Det har blitt noen turer til plantasjen denne uken og sist var det denne fine lilla Campula som ble med meg hjem. :) Det må være det fine vårværet vi har som gjør at jeg vil pynte med blomster overalt. :) Den skjønne potten med "blondekant" fant jeg på ikea til bare kr 19,-.

God søndag!

Klem fra Torill

2 kommentarer:

  1. Du har jammen vært effektiv i helga. Ja, det er utrolig godt å få ryddet rundt omkring. Jeg hadde en ryddedag på loftet/kvisten, og der var mye å ta tak i. Kastet ting og tang og gamle klær, men jeg har desverrejo en lei tendens til å se nytte i for mye som sikkert kunne vært kastet:)
    Campanulaen var kjempefin og blomsterpotta også. Den passa perfekt til blomsteren.

    Ha ei trivelig uke:)

    SvarSlett
  2. Det er så kjekt å få ryddet litt rundt om .. og jammen tror jeg at jeg må ta et tak jeg også .. :o)

    Finn er kjekt både for å få selge og gi bort .. eller kjøpe/få :o) Det er jo så bra hvis noe man ikke bruker selv - kan benyttes av noen andre.

    Ser koselig ut med de nye plantene dine .. skikkelig vårstemning .. og det er jo meldt varmt vær fra i morgen igjen .. håper våren fester grepet da :o)

    Ha fine og ryddige dager .. klem til deg :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)