søndag 5. februar 2012

Lørdags snop...


Lørdags snop for quiltedamer må vel være fargerike friske stoffer, eller? Når jeg går inn i en quiltebutikk føler jeg meg som en unge i en gotteributikk, hihi. De flotte rosa, grønne, røde og gule stoffene som minner om fargeglade drops. Det får meg i godt humør og jeg kjenner at kreativiteten våkner til liv. Og fordelen med de herlige stoffene er at de er helt uten kalorier, haha. :)
Jeg snopte meg noen fine turquisblåe stoffer som jeg gleder meg til å ta i bruk. Ellers har jeg i uken som har gått putlet på med et barnenett til. Det er ikke helt ferdig så bilder får komme i neste innlegg.
Ønsker alle mine følgere en deilig søndag!

Quiltehilsen fra, Torill

8 kommentarer:

  1. Heiiii.Nydelige stoffer.quilteklemm fra meg.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Føler det litt som å komme inn i en godtebutikk jeg også .. og jeg syr ikke stort .. bare drømmer om å gjøre det .. hihi ..

    Håper du har fine dager .. stor klem fra Toril :o)

    SvarSlett
  4. Det er alltid artig med nye stoffer. Jeg prøver alt jeg kan å bruke om haugene med stoffer jeg allerede har. Driver å skjærer til lapper til et blått lappeteppe. Så får vi se når det blir ferdig. :)

    SvarSlett
  5. Ville bare ønske deg ei god helg - stor klem :o)

    SvarSlett
  6. Titter innom for å si hei
    og samtidlig ønske deg en fin helg.
    Tusen takk for besøket på bloggen min.

    SvarSlett
  7. MM Veldig morsomt med nye stoffer :O) Disse var fine minner litt i fargene på de jeg kjøpte idag ;D Spennende . God helg til deg --

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)