søndag 19. februar 2012

Gavedryss...




Hei, hei og god fastelaven! I går var vi i bursdagsbesøk til min lille niese som fylte 7 år den 14. febr. Hun fikk et barnenett i lilla som er favoritt fargen hennes i tillegg til noen leker fra oss. Så nå kan hun ta med seg alle de små dyrene og dippeduttene som følger med disse lekene neste gang hun skal ut på besøk. :)
Kusinene mine var også i besøket og jeg var så heldig å få noen bursdagsgaver på etterskudd, hihi. Som dere ser på bildet fikk jeg en gøy kakeboks med cupcakes på og cupcake servietter, en stor tekopp med tetilbehør. Skal si det var stas, alt sånt som jeg liker! :)

Ha en god fastelavensøndag!

Hilsen Torill

6 kommentarer:

  1. Fine gaver både til liten og stor :-)
    Ha ei kreativ uke!

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Gratulerer med overstått!!!
    Flotte gaver til både liten og stor ;))
    Ønsker deg en riktig fin tirsdag, og en fortsatt glad uke ;)
    I dag skinner solen på oss bergensere..., herlig!!!
    Klem, Monica

    SvarSlett
  3. Hei sann :) Så fint et nett du har laget. OG flotte gaver du fikk selv også. Koselig når ting faller i smak. I natt har det faktisk snødd litt men det er mildt så her kan man trille snøballer. Ha en fin fin dag. Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Koselig - både å gi og få gaver :o) Nydelig nett :o)

    Herlig header .. fikk skikkelig vårstemning av å besøke deg :o)

    Her har jeg fått eldstejenta og kjæresten hennes på besøk .. veldig koselig gutt .. skikkelig trivelig selskap .. håper du har fine dager .. stor klem :o)

    SvarSlett
  5. Tenker nettet falt i smak hos bursdagsbarnet. Trivelig å gi noe i presang som er hjemmelaget:)
    Bursdagsgaven til deg var helt etter min smak:) Gratulerer med overstått, forresten:)

    God helg, bare timer igjen;))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)