torsdag 5. januar 2012

Noe varmt i koppen...



Brrrr, jeg fryser! I skrivende stund laver snøen ned utenfor og det er småkjølig i huset. Jeg laget deilig kakao til barna kom hjem fra skolen i dag. Jeg tror ikke jeg kan vente til far i huset kommer hjem fra jobb før jeg får fyr i peisen. Mor må nok trå til i dag. :) Jeg fikk den søte pusekatt koppen av min datter på 9 til jul. Er den ikke fin? Koppen måtte derfor innvies idag.

Ellers har jeg ikke gjort stort på syfronten. Det var tøft å begynne i jobb igjen etter en deilig juleferie. Jeg får ta meg sammen, tenker jeg. :)

Ha en fin kveld!

Torill

2 kommentarer:

  1. Her er det 11 minus og råkaldt som det ofte blir ved Mjøsa. Men da er det godt å kunne fyre i ovner og peiser. Fyrte i svartovnen på kjøkkenet i dag. Veldig godt med den lune varmen som vedfyring gir. Det tar jo litt å komme i gjenge igjen etter feriedager. På den måten er jo jeg priviligert som er hjemme...men skulle ønske jeg kunne dra på jobben min og jobbe som før...men men.... så nydelig kopp du fikk av datteren din da. :) Ønsker deg en riktig god helg. Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig kopp du har fått:)
    En skikkelig god, varm kopp kakao gjør susen for en kjølig kropp, spesielt når den blir servert i en så fin kopp.

    God helg :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)