fredag 6. januar 2012

Give away...


Har du lyst på en sånn pose? Den kan pynte opp på kjøkkenet ditt med te-poser oppi eller kanskje ha noen twist på lur? Disse pynteposene med vindu er fra AnnAKa sitt mønster fra 2008. Jeg sydde en del for noen år siden som jeg solgte på messe og de ble populære som venninne gaver. :) Jeg tenkte jeg skulle starte nyåret med en liten gavedryss og da passet disse søte småposene, synes jeg.
Hvis du vil ha en pyntepose så bare legg igjen en kommentar om at du vil ha. Du trenger ikke linke til blogg eller bli følger, selvom jeg setter stor pris på det. Jeg ville bare finne på noe gøy siden det er fredag!!
Det er godt at det er fredag, jeg er ganske sliten etter det som føles som en laaang uke. Jeg trekker en vinner på mandags kveld i 19 tiden, så følg med om du har vunnet!

GOD HELG kjære følgere og de som måtte titte innom! :)

Torill

27 kommentarer:

  1. Jeg blir med vet du :) Godt med helg her også...mannen hjemme noen dager. Her fyrer vi med ved både i stue og kjøkken...god lun varme :) GOd helg...klem

    SvarSlett
  2. Dette var da veldig generøst, og jeg vil svært gjerne ha en sånn fin pose! Jeg har abonnert på bloggen din i lang tid - den er så inspirerende. Har ikke egen blogg, men finner stor glede i å følge andre. Ha ei strålende helg!

    SvarSlett
  3. En sånn pose kunne jeg tenke meg ja!!! Har fulgt bloggen din en tid, og du lager mye fint!!!Ønsker deg ei god helg <3

    SvarSlett
  4. Vil gjerne delta!:) syns de va kjempefine<3
    koselig blogg du har

    Hilsen janne

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Ja, de venninneposene var skjønne, og en smule småromantiske, smil!

    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Ja takk, jeg vil gjerne ha en pose:)) Krysser fingre for litt vinnerlykke
    Ha ei fin helg.

    Elisabeth

    SvarSlett
  7. Så flotte de var:)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen

    mvh
    Kjerstin

    odkn2@online.no

    SvarSlett
  8. Så flotte. Jeg vil gjerne være med

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Vil ha:)

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Det er klart jeg vil pynte opp litt med en finfin pyntepose! Håper helgen er fortreffelig. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  11. For en flott give away, Torill :) Disse kunne jeg gjerne hatt. Jeg skreiv om give awayen din her: http://tonelykke.blogg.no/1325939883_vinn_flotte_pyntepose.html
    Håper så mange som mulig blir med, selvom jeg helst ønsker å vinne selv :P Det er vet lov å si?:) Ha en fin dag videre, og god helg. Varme tanker fra Tone

    SvarSlett
  12. Jeg vil veldig, veldig gjerne delta!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg er med :D Fin premie og god helg! ^^

    SvarSlett
  14. Hei
    Flotte og praktiske poser som hadde vore fine på mitt "ujulete-kjøkken"nå,vinner eg!Er følger og er til stadighet innom blogen din med komentarer.I dag er julen helt ute av huset,gubben har kavet med badvasken som sa takk for seg torsdag,virker nå,og i morgen skal ny varmepumpe skrus opp,som også ikke ville mer i slutten av 2011.Fortjener vinnerlykke nå!!!
    Helsing Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  15. Jeg vil ha :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei Torill :-)

    ✿ڿڰ✿ Takk for titten i den fine bloggen, la meg til som følger jeg :-)Kjempefine poser, vil gjerne få være med i trekningen din.
    Ha en riktig fin uke!!✿ڿڰ✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne vinne en sånn søt pose :)

    er med jeg (=

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg er meeeed ! Utrolig fine premier :- D

    SvarSlett
  19. Søt pose:)
    Jeg blir gjerne med i trekningen:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  20. Hei og nå er helga straks over, men men, ei ny uke da. Spennende. Og ekstra spenning med trekning i morra, er med jeg. Ha ei god uke.

    SvarSlett
  21. Jeg er med!

    johnny_l_j@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Tom Kenneth Green8. januar 2012 kl. 21:09

    Vil gjerne ha en sånn pose :D


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Kjempefine! Jeg vil veldig gjerne delta, følger og har delt på Facebook også!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg melder meg på, jeg :-D

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  25. ♥´¯) ☆ ¸.-:¦:✿-´¯)☆
    (¸-:¦:-´✿ (¸.♥´´¯`•.¸ ☆
    ✿Jeg vil være med´¯`•.¸´¯`•.¸´¯`•.¸
    De var kjempe søte,krysser fingren ★
    ✿¸ ڿڰۣ✿ڿڰ✿ ڿڰ ✿´¯`•.¸´¯`•.¸´¯`•.¸

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)