søndag 22. januar 2012

Crazy quilt...



I dag våknet vi opp til klar himmel og SOL. Det var minus grader ute men solen lyste og alt blir med en gang mye triveligere, synes jeg (bortsett fra all støvet på persiennene som kom så godt til synet....og for å ikke snakke om de forferdelige skitne vinduene. Sukk!

I uken som har gått har jeg sydd sammen alle restene fra jelly roll teppe og prøvde meg på "crazy quilt". Det ble kanskje litt for crazy etter min smak, men restene er i allefall tatt i bruk og jeg regner med når jeg har fått vatt og bakside på plass så havner dette lille stykke oppi kattekurven.
Jeg er begynt på et lite barnenett som jeg tror kan bli fint. Jeg får vise bilde av det når det er ferdig. Jeg har bestemt meg for at jeg skal bare sy nye ting, med det mener jeg ta frem mønster som jeg har kjøpt tidligere men ikke tatt i bruk enda. :)

Fortsatt fin søndagskveld til dere!

Quiltehilsen, Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)