onsdag 25. januar 2012

Barnenett...





Da var jeg ferdig med barnenettet som jeg nevnte i forrige innlegg. Jeg har brukt en del av hjerte-stoffene mine i rosa og synes resultatet ble litt søtt. Nettet er akkurat passe stort til at jenter får med seg noen leker når de skal i besøk og gjerne et par finsko. :) Det måler 31x25. Jeg sydde en lomme på innsiden som det går an å ha litt ekstra smånips i.
Jeg tror jeg hiver meg over et lite nett til, men i andre farger denne gang. :)

Quiltehilsen, Torill

4 kommentarer:

  1. Hei så søtt det ble.Lit sytørke her for tia.
    Strikker for det meste .vi får snakkest snart;)Helsing kjerstis Syglede.

    SvarSlett
  2. Så søtt nett. Kan ikke få finere nett til leker og finsko.
    Ha en fin dag.

    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hei på deg. Så fint et nett.Nydelige farger. Her har det ikke blitt mye sying i det siste, men håper snart å være ute i Rødstua igjen. Har prosjekter i kø der ute. Snøen daler sakte ned ...store flak...vinter i norge. Ønsker deg god helg. Klemmer Merethe
    pst...den flotte premien blir lagt merke til på vårt nye kjøkken ;)

    SvarSlett
  4. Så søt da .. perfekt til små prinsesser .. :o)

    Her er det lite hobby-aktivitet for tiden .. to ukers sykdom setter en litt ut av spill .. og jeg har vel ikke hatt særlig ro over meg før den tid heller :o) Men det er godt å se at andres kreativitet er i full sving.

    Ha ei super uke - klemmer :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)