fredag 9. desember 2011

En liten titt...



Viser en liten titt av teppe jeg syr på. Som nevnt i tidligere innlegg så var jeg på et "Strip happy" kurs hvor vi ble vist flere måter å bruke jelly rolls. Jeg valgte denne som gir en speilvendt effekt. Jeg har sydd alle blokkene sammen, så nå gjentår det bare å få radene på plass.
Det har vært en tøff uke siden vi mistet hunden vår men i helgen tror jeg at det får bli litt tid til sying. Det er litt terapi i det. :)
Ønsker alle som titter innom en god helg!!

Torill

1 kommentar:

  1. Sorgen over hunden deres må bearbeides. Godt å ha gode minner å tenke på da. Det hjelper å være kreativ. Bruker det mye i min hverdag. Flotte farger på stoffene du bruker i teppet...jeg gleder meg til jeg igjen kan sy... nå brukes tiden til å bli mest mulig ferdig på kjøkkenet før jul. HA det godt. klemmer Merethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)