torsdag 3. november 2011

Nydelige kort...




Disse nydelige kortene er håndlaget av min søster. Jeg hadde de med på utstillingen jeg var på forrige helg og de er alltid populære. Det er jo ikke rart så flotte som de er. Derfor vil jeg dele dem med dere i blogglandia. Hvis det er noen som vil kjøpe kort, så er det litt igjen enda. :) Disse jente/dame bildene med gammelt preg er i skuddet for tiden. Det ser jeg i quilteverden også. Vi kan få kjøpt "gamle bilder" som strykes/syes på alt fra puter til toalettvesker.

Jeg må jo benytte anledningen å fortelle at min kjære søster har bursdag i dag!! Hun fyller 40 år. Hurra for henne!! :)

Jeg kan kontaktes på e mail: torilljs@broadpark.no, om noen ønsker å kjøpe kort. Konvolutt er inkludert og hvert enklet er pakket i plast. Veldig profft utført. :)De koster bare 25,- og så kommer det noen kroner i porto i tillegg.

Ha en flott kveld.

Quiltehilsen Torill

2 kommentarer:

  1. Hurraaa for jubilanten.
    Ja kortene er nydelige.Du hadde mye fint du også.Ha en super syhelg:)Kjerstis syglede.

    SvarSlett
  2. Nydelige kort som din søster lager.Gratulerer til henne med 40årsdagen.
    Du har sydd så masse fint.
    God helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)