torsdag 17. november 2011

Fantastisk...


Som jeg nevnte i forrige innlegg så ble det ikke akkurat det beste salget på bygdedagene i år. Siden jeg satt igjen med en del ting så tok min søster med seg dette på jobb for å vise kollegaene sine. Det ble et fantastisk salg! Nå har jeg nesten ingenting igjen. :) Pengene kommer godt med nå før jul og så er det jo kjekt å få tømt "lageret". Da har jeg litt bedre samvittighet neste gang jeg er ute å handler stoff.
For tiden holder jeg på med teppe som jeg begynte på når jeg var på "Strip happy" kurset. Kjekt å ha noe å putle med innimellom. Det er deilig å ha noe som det ikke haster med.
Ellers har jeg ikke noe nytt å vise, så dere får nøye dere med dette blomster bilde fra Aboretet som ligger litt utenfor Bergen.
I morgen er det fredag! Gleder meg til helgen. :)

Torill

2 kommentarer:

  1. Ja akurat blomster nåååå.HM.
    Er med på sykveld eg,gji en lyd du ja.Quilteklemmer fra Nabon:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)