torsdag 6. oktober 2011

Jeg syr og syr...





Det har vært litt stille fra denne kant men det er bare fordi jeg er så opptatt med å sy. Jeg har ikke tid å blogge, hihi. Jeg syr til messen som jeg har nevnt tidligere og i den anledning har det blitt enda flere penaler og noen sminkevesker.

Forrige torsdag var jeg på "Strip happy" kurs. Der ble vi vist hva vi kan bruke jellyrolls til. Det er år og dag siden jeg har vært på kurs så det var veldig kjekt å lære noe nytt. Jeg har dessverre måtte legge jellyroll teppe mitt til side så lenge siden jeg må bruke all min ledige tid til messen. :)

Nå kommer det ikke flere penaler og pompadurer fra meg, haha. Dere er vel ganske lei?! Nå er jeg i gang med julestjerne dukene mine. Skal vise noen i neste innlegg...

Ha en fin kveld!

Quiltehilsen Torill

7 kommentarer:

  1. Kjempefine pennaler og sminkevesker.
    Herlige stoffer og farger du bruker :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine pennaler og sminkevesker.
    Herlige stoffer og farger du bruker :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Stilige pennaler og toalettmapper i friske, fine farger:) Du er riktig så produktiv, men det er nok lurt å ha en del av disse med seg på messe - tenker de blir å gå som varmt hvetebrød.
    Lykke til på messa:)

    SvarSlett
  4. Så fine pennaler og sminkepunger.
    Ha en fin ukeslutt

    SvarSlett
  5. Kjempefine alle sammen! :o)

    SvarSlett
  6. Det gjør ingen ting om du viser oss alt du syr...lekre ting alt sammen. :) Tusen takk for så flotte ord fra deg. Varmer det :D klem Merethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)