torsdag 1. september 2011

Et lite livstegn fra meg...


Det har vært litt stille fra denne kant i det siste. Jeg føler august måned har gått fort og nå er vi kommet til 1. september allerede. Jeg kjenner på været at det er blitt høst. Jeg har ikke vært på syrommet i det siste men har noen påbegynte poser liggende som jeg burde gjøre ferdig. Nå er det snart helg og jeg ser frem til det. Kanskje jeg får litt kvalitetstid med symaskinen i helgen. :)
Som dere ser har jeg forandret litt på bloggen min. Jeg prøver nye ting og skrifter osv. Vet ikke om jeg er fortrolig med dette men det er nå greit å pusle litt med det og prøve seg litt frem.

For noen uker siden fikk vi besøk av denne lille karen. Barna var helt ville og håpte han ville slå seg til ro hos oss og bo i hagen vår. Han fikk litt kattemat til kvelds før han dro sin vei. :)

Ha en superfin kveld!

Torill

2 kommentarer:

  1. En slik liten kar skulle jeg gjerne ha hatt i hagen. De tar vist mange skadedyr. Høsten er tydelig her. Blader faller fra trærne. Men i dag har vi virkelig hatt en flott solskinnsdag. Har sittet ute og brodert stitchery. Det var både koselig og deilig i sola. :)

    SvarSlett
  2. Er så sjelden en får sett pinnsvin - tror ikke jeg har sett noen på 6-7 år .. koselig å se at de fortsatt er der ute :o)

    Dagene flyr jammen fort - skolestart og oppstart av forskjellige fritidsaktiviteter tar jo sin tid - i tillegg har jeg jo vært på flyttefot igjen. Håper jeg snart vil føle meg hjemme her - men siden jeg for første gang, leier leilighet tviler jeg egentlig på det. Ikke skikkelig hjemme i alle fall .. Men koselig skal vi nok klare å gjøre det her også :o)

    Ønsker deg en fortsatt super uke - stor klem :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)