lørdag 24. september 2011

Cupcake/muffins penal...



Denne gang har jeg sydd en penal med det fine cupcake stoffet jeg kjøpte tidligere i sommer. Denne skal jeg rett og slett beholde selv. Jeg trenger en plass å samle saks, tråder, knappenåler og den slags når jeg skal ut. Jeg var sammen med 2 quiltenabo-venninner i uken som var og vi hadde sykveld. Jeg samlet alt "stæsjet" mitt i en plastpose og det er jo for gale at en "sydame" ikke skal ha en egen penal, hihi.

Helgen skal brukes til å slappe av og sy litt innimellom. :)
Kos dere!

Quiltehilsen fra Torill

7 kommentarer:

  1. "Skrekk og gru", klart du må ha eige pennal til sysakene dine, ler :-D
    No er den saken klar, og du kan komme stolt til neste sykveld.
    Lekkert muffins stoff.

    Kos deg i helga :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin penal. Jeg har en sydd koppepose jeg bruker når jeg skal ha med "stæsjet" mitt.
    Ha en fin lørdagskveld

    SvarSlett
  3. Et flott pennal! Har kjøpt et mønster til en slik reisemappe/veske til mine sy ting. Gleder meg til å ha et sted å samle tingene ja. :) Er det eget mønster du har på disse pennalene eller kan det kjøpes et sted? Er så fin modell. God søndag. Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Flott penal du har laget deg :-)
    Gjør seg litt bedre med dette en en plastpose ja - og koseligere er det jo og ha sysakene i noe.
    Koselig blogg du har - er følger nå.
    Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett
  5. Kjempefin pennal!!
    Har akkurat sydd min første pennal, lik denne her. Morsom og enkel å sy.
    Fin bligg du har og mange gode ideer. Blir nok følger fra i dag:)

    SvarSlett
  6. Er det ikke typisk da .. tenker på alle andre før en tenker på seg selv :o)

    Kjekt å ha utstyret i orden selv også :o)

    Takk for kommentar hos meg .. som du skriver er det vanskelig å forstå hvorfor noen velger å avslutte livet sitt selv .. men som Lavina skrev .. det er alltid en grunn ..

    Håper du får en flott uke - klemmer :o)

    SvarSlett
  7. Tusen tusen takk for skryt :)) Å ta bilder er en stor hobby. God helg. Klem Merethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)