søndag 18. september 2011

Bedårende kattunger...



I helgen har jeg sydd disse penalene og pompadurene med søte kattunger på. Jeg falt pladask for disse stoffene sist jeg var innom Knarvik stoff og søm. De av dere som har følgt meg en stund har sikkert fått med seg at jeg er svak for katter. Har 3 puser selv. De er fantastiske dyr!
Jeg skal ikke være med på noen messer i høst men jeg har sagt JA til å være med på "Bygdedagene" her som jeg bor. Det holdes på skolen noen timer en lørdag. Det blir i slutten av oktober, så jeg har bare vel en mnd på meg til å få sydd opp litt. Det skal bli kjekt og så får jeg en god unnskyldning til å være MYE på syrommet fremover. :)

God søndag!

Quiltehilsen Torill

4 kommentarer:

  1. Så fine ting du har sydd.
    Likte veldig godt stoffet du har brukt.
    Søte katter :-)
    Lykke til med produksjonen, håpar salget blir godt.

    Ha ein fin søndagskveld :-)

    SvarSlett
  2. Hei
    Kjempefine salgsprodukt!Du har en travel tid forann deg,skjønner eg,har selv vore på mange messesalg.Lykke til med alt!
    Helsing Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  3. Så fine :-) Jeg skal også sy poser av de to stoffene, artig. Falt også helt for dem da jeg så dem i knarvik :-)

    SvarSlett
  4. Heiii.ja eg har også vert på knarvik og handlet dette skjønne stoffet.Jentene ble så begeistra:)
    Tenkte og sy penal til di på onsdag.GLEDER MEG.:)
    Kjempesøte penal og pompadur ,skal si du er produktiv.Lykke til klemz ,Kjersti`s syglede.
    (sliter lit med og få komentarene inn på gogle kontoen.derfor ANONYM;))).

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)