tirsdag 2. august 2011

Give away...


Bli med på min første GIVE AWAY!! Du kan vinne et flott håndlaget kort med engler, grønn te og deilig sepe fra Kremmerhuset og kaffeservietter fra Black Design. Du får også 2 mug rugs som er under produksjon og derfor ikke med på bilde.

Ønsker du å være med er reglene følgende:

1 lodd for kommentar under dette innlegget.

2 lodd for kommentar og link til din blogg(evt. at du skriver om det på bloggen din).

3 lodd for å bli følger, linke og legge igjen kommentar.

Alle kan delta, selv om du ikke har egen blogg. Bare husk å legge igjen mail adressen din.

TREKNING 20 AUGUST.

Tvi-tvi!!

Klem fra Torill

9 kommentarer:

  1. Dette vil jeg selvfølgelig være med på .. :o)

    Er jo følger fra før .. så da er jeg usikker på om det blir ett eller to lodd .. ?? Spennende uansett.

    Håper du nyter sommerdagene - her har vi endelig en dag med sol .. og jeg har brukt bikini for første gang på flere år .. haha .. for et syn ..

    Et glass med martini asti blir det nok om ikke så lenge .. må nyte solen maksimalt med all slags kos .. spesielt med barnefri dag :o)

    Ha en flott kveld - stor klem fra navnesøster ♥

    SvarSlett
  2. Hei Torill.. Jeg blir gjerne med på din give away.
    Et lodd til meg eller to? er følger.
    Fine ting :) Her nyter vi sommervarmen og er ute dagen lang. Godt at endelig varmen kom. Håper også du har sommer. Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Hei Torilpia og Merethe, ja det er klart det blir 2 lodd på dere siden dere er følger fra før. :) Kjempe koselig at dere vil være med. :) Det er godt med sol og sommer, kos dere masse! Klem fra Torill

    SvarSlett
  4. Hei Torill - Dette må jeg være med på! Ha en super fin kveld☼...virker lovende, uten regn☂! Kos deg. ♡ Peggy

    SvarSlett
  5. Hei.
    Give away, ja , det vil jeg være med på.
    Jeg kommenterer, følger og linker så da blir det vel 3 lodd til meg :)
    Så mye fint du lager:)
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hei. Klart jeg vil være med.
    Full pakke til meg:-)

    Elisabeth

    SvarSlett
  7. Hei.
    tak for sist kjempekosligt.
    Giv away spenende eg er med.
    Så fine ting du har syd i sommer.;)
    Kjesris syglede.

    SvarSlett
  8. Så fin blogg du har. Dette er mitt første besøk, men jeg har lagt meg til som følger, så jeg kommer gjerne tilbake. Og selvfølgelig vil jeg gjerne bli med på trekningen :O)

    SvarSlett
  9. Har oppdaget din koselige blogg. Vil gjerne være med på trekkinga av den flotte gaven.Legger meg til som følger.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)