søndag 14. august 2011

Fotball penaler...


Jeg blir visst ikke helt ferdig med å sy penaler. Jeg fikk nok en bestilling og denne gang skulle det være til to tvillinggutter. Jeg valgte dette fotballstoffet siden de visstnok er glad i å spille ball. Sydde den ene med svart kant og den andre med blå kant så ser de forskjell på de. :)








Ellers har det vært en travel helg her i huset. Vi fikk 2 lastebillass med pukk levert tidlig fredags morgen. I 3 dager har vi skufflet og krafset opp stein og fordelt det utover. Puh, det var litt av en jobb. Vi fikk heldigvis god hjelp av en kjempe grei nabo og min kjære mor. På bildet ser dere mengdene, hele 26 tonn!!

Nå er ferien slutt for denne gang. Jeg begynner i jobb igjen i morgen. Det skal bli godt å komme i normalt gjenge, selvom jeg glatt kunne tenkt meg at ferien fortsatte enda litt. :)

Quiltehilsen fra,

Torill

4 kommentarer:

  1. Disse penalene passer helt perfekt til fotballglade gutter, tenker jeg. Fine er de! :o)

    SvarSlett
  2. HEI ATTER EN HELG ER OVER.EG SER DERE HAR HATT EN TRAVEL HELG .HUFFAMEG .NESTEN FERIE OG BEGYNNE PÅ JOBB ATT HI HI.;)
    kJEMPKOSLIGE PENALHUS.KJÆRSTIS SYGLEDE.

    SvarSlett
  3. Kule penaler ... :o) Du tryller frem det ene etter det andre - skulle ønske jeg var like hendt :o)

    Jammen har dere hatt litt av en jobb - med så mange tonn pukk .. blir sliten bare av å se på bildene .. hihi ..

    Da har du nok vært noen dager på jobb allerede - noen ganger savner jeg å være i jobb - men stort sett grubler jeg på hvordan folk rekker å være på jobb flere timer nesten hver dag - for så å styre hus - hjem - familie og attpå til klare å ha en givende hobby. Rekker ikke over alt - og jeg er for tiden hjemmeværende .. :o)

    Håper du har ei fin helg og koser deg - klemmer!

    SvarSlett
  4. Så flotte pennaler. Tenker nok disse falt i smak.
    26 tonn pukk , ja, det er ikke småtteri.
    Vi må nok ha noen tonn vi også for å lage ny plen her vi bor.
    Resultatet blir nok bra.
    Klem :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)