tirsdag 19. juli 2011

Flere søte stoffer...




Jeg er visst i det søte og litt barnslige hjørne for tiden når det gjelder stoff utvalgt. Synes dette søte muse-motiv stoffet var så skjønt og det lilla blomsterstoffet måtte jeg bare ha. :) Jeg har fått en bestilling på 3 penaler, så det er i grunnen derfor jeg har landet på disse søte stoffene. Min mor sin venninne skal gi de til barnebarna sine. :) Så nå får jeg sy opp noen forslag som damen kan velge blandt.
Ellers har jeg ikke sydd så mye i det siste siden vi stortsett har benyttet finværet til å jobbe ute med forskaling og muring. Mye arbeid gjenstår enda, men det er kjekt når det går fremover.
I skrivende stund er det begynt å regne og er helt overskyet. I morges var det sol og 20 grader. Snakk om å snu helt om.

Ha en fin tirsdag!
Klem, Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)