fredag 8. juli 2011

Endelig ferie...


Det er fredag og endelig begynner jeg ferien min!! Jeg har sett frem til dette lenge, så nå smiler jeg fra øre til øre. :) I år blir vi stortsett hjemme. Vi har en del å gjøre utenfor, vi skal støpe mur, snekre gjerde og forhåpentligvis få inn noen lass med jord. Det blir litt "jobbe-ferie" men vi skal nå få tid til kos innimellom.

Jeg vil ønske mine følgere og andre som måtte titte innom en GOD SOMMER! Jeg vil prøve å få i gang en GIVE AWAY om en ukes tid, så jeg håper det er mange som vil være med! :)

Ha en flott helg!
Klem fra Torill

2 kommentarer:

  1. Heisann :) Så koselig at du stakk innom bloggen min da :D OG velkommen som følger. Ser vi har like interesser. Jeg elsker å sy og har i vinter oppdaget quilting som jeg nå holder på å lære meg. Her trenger jeg veldig mye øvelse :) men det er kjempeartig. Syr også litt Tilda figurer for salg.
    Ja hobbyhuset er vi veldig fornøyd med. Det er også et sted vi kan samle venner rundt et langbord for koselig hygge. I sommer skal det opp terrasse rundt huset og da blir det liksom helt ferdig. :) Så søte puser du har og flott hund. Vi har en storpuddeltispe som fotfølger oss dagen lang. Kommer innom igjen jeg. Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Nydelig med ferie:)Høres fint ut med giwe away.
    God sommer!:))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)