søndag 26. juni 2011

Løper...



Ja, da var løperen til min tante og onkel ferdig. Den måler 42x92 og er akkurat passe stor til et salongbord. Som nevnt i forrige innlegg så er det et bilde av min tante, søsteren(min mor!) og deres foreldre i ene enden og i andre enden er det et bilde av min onkel, broren og deres foreldre. Jeg tenkte det ville være koselig å ha noen bilder fra "gamle dager" da de begge var ung. Det er ikke lett å finne på gaver til de som har alt!! Så forhåpentligvis vil de synes denne er spesiell. :) Blondene og pyntebåndet på løperen satte "prikken over i'en".
(Gråfargen på bilde lyver litt, den er ikke så blass som den ser ut)

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Quiltehilsen fra Torill

2 kommentarer:

  1. Den ble kjempeflott Torill .. :o) Veldig fin gave til de som har alt - som du selv skriver :o)

    Ellers håper jeg du har hatt en topp helg - stor klem ♥

    SvarSlett
  2. Hei .Ja duken ble kjempefin.DU er jammen driftig:).Hilsen Kjerstis syglede

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)