mandag 27. juni 2011

Flere pompadur poser...



Jeg har sydd 2 pompadur poser i det siste. På den ene brukte jeg litt av Tilda stoffet jeg vant fra Marya sin PIF. Det er så flott dette blomstrete stoffet, så jeg "sparer" på det enda. På den andre posen brukte jeg et artig hundestoff som jeg har hatt liggende en stund. Jeg klarer ikke å gå forbi sånne hunde og kattemotiv stoff, hihi. Jeg synes det gjorde seg på posen. En grei pose til oppbevaring av hundebørsten, negleklipper o.l.

Ønsker dere en fin uke! Det er meldt øs-pøs vær her i Bergen (ingen overraskelse!) så det kan bli en del sying fremover. :)

Quiltehilsen fra Torill

4 kommentarer:

  1. Søte pompadur poser du har sydd.
    Artige stoff.

    Eg reiser til Bergen i morgon, kunne tenkt meg litt bedre sommarvær når eg skal kose meg i byen, men,men...

    SvarSlett
  2. Hei igjen :o)

    De posene likte jeg .. :o) Får alltid så lyst til å gjøre håndarbeid når jeg besøker bloggen din :o) Men får ta det igjen - i likhet med mange andre hobby/fritidssysler som jeg ikke får til å drive med her jeg bor nå.

    Håper du har kommet deg igjennom den våte uken og at helgen byr på varmere og bedre vær :o)
    Stor klem ♥

    SvarSlett
  3. Hei. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Da fant jeg deg også. Legger meg til som følger hos deg og tar deg med på blogglisten min. Nydelige ting du lager. Inger Johanne

    SvarSlett
  4. så fine poser :D Selger du slike poser ?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)