tirsdag 3. mai 2011

Vinner lykke!


Jeg var så heldig å vinne en PIF hos Marya og fikk gaven min på lørdag. Se hva jeg har fått!! Nydelige "Tilda" stoffer og bånd. TUSEN TAKK MARYA!! Den perfekte gave til meg som syr. Elsker fargene...nå må jeg tenke, tenke på hva jeg skal sy, hihi.
Dette var jo veldig gøy! Jeg har meldt meg på mange give aways og PIF'er før men ALDRI vunnet, så jeg er jo i lykkerus nå, haha.

Vel, da er det min tur å gi det videre ( Pay it forward). Legg igjen en kommentar om du ønsker å delta og så trekker jeg 3 vinnere på fredag kl.24( 6 mai).

Bli med da vel! :)

Klem fra Torill

2 kommentarer:

  1. Så kjekt at du likte gaven :D

    SvarSlett
  2. Grattis, det er allti moro å få noe annet enn regninger i posten. :-))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)