lørdag 7. mai 2011

PIF vinnere...




Vel, nå trengte jeg ikke akkurat å trekke vinnere siden bare 2 stk la igjen en kommentar. Det blir MARYA og SISSEL som får en gave i posten fra meg. Send meg en mail med navn og adresse på torills@tele2.no så kommer det en gave om ikke så lenge. Da er det slik at dere kan gi det videre ved å trekke ut 3 nye, eller skal vi si 2 stk. siden det bare ble 2 denne gang? Jeg er litt usikker på hvordan det bør gjøres. Jeg tror jeg overlater det til dere som har vunnet.
Legger ved noen bilder fra bedet mitt. Er litt stolt over at jeg har fått noe til å vokse der, hihi. Jeg er jo litt ny i "game'et" når det kommer til planting av frø, blomster og bed. Det er veldig gøyt å se ting spire og gro.

Ha en fortreffelig lørdag!

Torill

3 kommentarer:

  1. Var jeg med på din PIF ? Jeg ville bare kommentere at det var fint at gaven min hadde nådd frem til deg :)
    Kjempefine hagebilder :) Er så flott nå når det spirer og gror over alt !
    Ha ne hyggelig lørdagskveld :)

    SvarSlett
  2. Å huff, nei det er jeg som har mistolket det. Sorry! Ha en flott dag du også. :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg Torill.
    Jeg sender deg en mail jeg :-))
    Ha en strålende søndag...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)