mandag 16. mai 2011

En fin 17 mai ønskes dere...





Jeg vil bare ønske mine følgere og andre som måtte titte innom en riktig fin 17 mai feiring! Vi skal til byn i morgen på den store dagen og det gleder jeg meg til. De siste årene har vi vært på skolen men nå var både store og små enig i at det kan være kjekt med litt forandring.
Løperen på bildene sydde jeg for noen år siden. Mønsteret sto i Quiltemagasinet men husker ikke hvilken utgave (sorry!). Jeg har hatt fri fra jobb i dag og dermed fått gjort mange ærend. Fikk tid til å bake skillingsboller også!

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden med en kopp te og bolle, hihi.

Ha en flott 17 mai!

Hilsen Torill

1 kommentar:

  1. Hei Toril.:)
    Den duken er kjempefin tenk og ha en 17 mai duk da ;).
    Takk for en kjempekoslige kveld vi hadde i går hos vår snille nabo janne.
    Gleder meg til dere kommer til meg.Ha en super helg. Kjærsti.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)