tirsdag 5. april 2011

Kattungepenal...




Ja, så ble det enda en penal. Denne gang med kattunge-stoff som min datter valgte. Hun måtte jo få når broren hadde fått fotball penal. :)
Ellers har jeg vært hos min nabo/quiltevenninne på sy-kveld og det var veldig kjekt. Jeg kjente at jeg trengte det for å innhente litt ny giv. Så nå har jeg blitt inspirert til å gjøre ferdig sengeteppe til min datter. Jeg har "bare" quiltingen og avslutningskanten igjen. Jeg har gruet meg til quiltingen, så derfor har det blitt liggende så lenge.

Jeg har også nylig fått opp vegg dekoret som jeg kjøpte i USA i fjor sommer. Sukk ja, det tok sin tid å bestemme seg for hvor det skulle plasseres men valget falt på over karnappen og det ble ganske fint. :) Godt med alt som er gjort!

Ha en fin kveld alle sammen!

Klem fra Torill

3 kommentarer:

  1. Hei Torill
    Kjempekoselig at du ville være med påmin giveaway ღ Og så nydelig penal du har laget, katter er bare så skjønne da ღ Ønsker deg en flott lørdag og helg som er... Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei du :) Da er du med på PIF'en min. Har skrevet noen ord i bloggen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)