lørdag 23. april 2011

En deilig lørdag...


Det har vært en virkelig fin dag i dag. Herlig vårvær, frisk luft og sol. Vi har vært en tur på plantasjen å kjøpt blomster og et tre. Det blir med en gang mye koseligere med blomster rundt seg. Noen av dere husker kanskje at vi sådde plen i fjor sommer? Det er derfor ekstra kjekt å kunne plante blomster, bærbusker og trær nå. :)Endelig begynner hagen å ta litt form...vi har enda mye igjen men det går fremover.
Bildet er av en bukett peoner jeg kjøpte før påske. Når blomsten brettet seg ut ble den i grunnen veldig stor og bladene så ut som silke. Rart, men dette var første gang jeg kjøpte peoner og det er vel derfor jeg ble så fasinert over hvor fine de er. :) Det blir nok flere peoner på meg i fremtiden, hihi.

Vel, egentlig ville jeg bare ønske mine følgere en flott lørdag! Jeg vet at jeg har vært lite flink med innlegg den siste tiden så jeg skal bli flinkere. :)

Hilsen Torill

1 kommentar:

  1. Nydelig peon ! Og ja det gjør seg virkelig med blomster og denslags rundt seg. God påske i heimen :D

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)