torsdag 24. mars 2011

Enda en penal...


Jeg har sydd denne penalen til min sønn som eeeelsker fotball. Han er fast bestemt på å bli fotballspiller når han blir stor. Han snakker ikke om annet. Først vil han spille for BRANN og så håper han at han blir oppdaget av talentspeidere slik at han havner over i Premier League. Det er sjarmerende å høre på denne 10 åringen sine planer, selvom jeg helst vil sette en stor brems på hele ham(hihi).De vokser så altfor fort. Jeg vil at tiden skal stå litt stille, ha ha.

Jeg har fremdeles litt "sy tåke" hengende over meg. Kommer liksom ikke i gang med noe skikkelig. Det for bli penaler og mug rugs inntil videre....

Ønsker alle en fin torsdagskveld!

Quiltehilsen fra Torill

2 kommentarer:

  1. Herlig å høre at han har planene i orden ;)
    Kjempeflott penal til en kommende Premier Leaguespiller og andre fotballgutter ;)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Hei. Så kjekt at du ville være med på min variant av " pay it forward ".
    Du får beskjed så snart jeg har trukket i morgen :)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)