søndag 13. februar 2011

Rocky Road Brownies...


Gratulerer med morsdagen til dere der ute i blogglandia! Jeg håper at alle har hatt en flott dag.
Jeg har kost meg i helgen med familie. Jeg hadde bursdag på torsdag (10 febr) og holdt et lite familiebesøk i går. I den anledning bakte jeg "Rocky Road Brownies". Jeg fant oppskriften på en bake-blogg. Det er gøyt å prøve nye ting. På toppen av brownies'ene er det marshmallows og sjokolade saus. Det er vel det som skiller dem fra vanlige brownies. God var dem i allefall og med de fargerike marshmallows ble de ekstra fine. :)
Det har vært fint vær her i Bergen i dag. Kaldt men med fin blå himmel. Jeg har blant annet fått meg rokkering til morsdagen, hehe. Jeg må jo rokke av meg alle kaloriene fra de brownies'ene. HAHA.

Klem fra Torill

1 kommentar:

  1. Gratulerer med vel overstått bursdag og morsdag.
    Jeg har bursdag den 9.februar , så det har blitt litt feiring her også. Og nå er det vel fastelavn som står for tur.
    De brownisene så farlig gode ut !

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)