mandag 14. februar 2011

Happy Valentines Day...



Ja i dag er det Valentines Day og i den anledning har jeg bakt "sugar cookies". Jeg fant oppskriften på den samme bakebloggen som jeg fant de brownies'ene fra forrige innlegg. Sugar cookies'ene har fått rosa glasur og så prøvde jeg å skrive sånt som står på Valentine ting som f.eks "Love", "Be mine", "Hug me" osv. Men uten riktig sprøytepose/utstyr så ble det ikke så pent. Jeg får gjøre det bedre neste gang.
Egentlig feirer vi ikke denne dagen noe særlig , men det var litt gøyt å prøve seg på disse cookies.
Ønsker alle en fortsatt fin dag!
Hilsen Torill

2 kommentarer:

  1. De så i alle fall lekre ut med den rosa fargen.
    Vi feirer heller ikke denne dagen. Bare litt sånn tullegreier. Min mann hadde f.eks sendt melding på facebook..."be my valentine" ledsaget av hjerter ;) Han jobber i Tanzania 4 uker i slengen og er der nå....
    Ha en fin tirsdag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Å så skjønne hjerter :)
    Ønsker ei god helg.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)