mandag 10. januar 2011

Godt Nyttår!




Ja, nå er vi godt i gang med januar og allerede begynt på andre uken av denne måned. Jeg ser at flere av dere har ryddet vekk julen og har vært flittige på sy fronten. Jeg har fremdeles julen rundt meg. Det var høy stressfaktor for meg denne julen og jeg følte at den kom og gikk like kjapt, så derfor har jeg litt behov for å sitte å nyte juletreet litt lenger. MEN har bestemt at alt skal ryddes vekk til kommende helg. :)
Jeg har ikke tatt frem symaskinen enda. Har ikke helt funnet inspirasjonen, men den kommer kanskje når jeg har fått ryddet litt i stoffer. Jeg har bestemt meg for at jeg skal bli flinkere til å søke rundt i blogglandia og kanskje jeg finner noen nye blogg-venner. Jeg har ikke så mange følgere men til de av dere som følger meg vil jeg si: TUSEN TAKK for koselige hilsener i året som har gått! Jeg håper jeg kan lære litt mer om fremgangs måten for hvordan jeg gjør ting på bloggen. Jeg er ikke så god på data. Jeg skulle ønske jeg visste hvordan jeg kan skrive med annen skrift og få til en slags "signatur" som jeg ser mange har på bloggene sine. Vel, vi får se hva jeg får til etterhvert og hvis det er noen det ute som har noen råd og tips så setter jeg stor pris på det! :)

Legger ved et bilde av min nye dørmatte som jeg bare MÅTTE HA. Synes teksten var litt koselig og det passer jo her hos meg, hehe. Tror jeg venter til været blir bedre før jeg tar den i bruk. :)
Må også ta med noen bilder av Benji og Bamse som ble "pyntet" litt i julen.

Ha en fin uke alle sammen!

Hilsen Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)