torsdag 4. november 2010

Vin pose, nisse og katter...




Her er et lite utvalg i vin-pose, vin-nisse og vin-katter. Jeg hadde meg en snopetur innom Quiltekroken i sentrum(Bergen) i forrige uke og der fant jeg dette gøye vin-stoffet. Jeg måtte bare ha det men hadde jo ingen ìde om hva jeg skulle bruke det til. Mona(butikkeier) kom med mange artige forslag som for eksempel at en kunne sy spisebrikker og bruke vin stoffet som små bilde innslag. Det hadde vært fint for en ost og vin kveld. Det endte med at jeg gjorde det veldig enkelt siden jeg ville ha noe ferdig til jeg skulle på stand i helgen som var. Jeg fikk solgt begge vin posene som jeg sydde og synes de ble fin selvom de var veldig enkle. Jeg har litt rester og skal se om jeg får sydd noen vinglass underlag....

Vin-kattene sydde jeg i fjor og skal ta de med på messen jeg skal på om ca 3 uker. Håper det er noen som vil synes disse er gøy som gave`ide.

Jeg strikket et par vin-nisser i fjor vinter og nå er de gjort ferdig med øyner og skjegg. Det er kjekt å ha noe strikke arbeid foran TV'en på mørke vinter kvelder. Nissene tar jeg også med på messen.

Ha en kreativ kveld!
Hilsen Torill

2 kommentarer:

  1. Du har mye fint å ta med på messen ;-)

    Et lite tips; På nettstedet www.MiniMesse.no får du hjelp til å gjennomføre egen messe, og via facebook-gruppen får oversikt andre messer og utstillere.

    SvarSlett
  2. Hei! Her var det mye fint å se på - kjempefin blogg du har! Jeg legger meg til som følger og så titter jeg innom deg senere. Ha ei riktig god helg! :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)