torsdag 4. november 2010

Ny sminkeveske...



I forgårs hadde jeg sy-kveld med min nabo/quiltevenninne og hun viste meg kjapt hvordan man syr denne sminkepungen av AnnAKA. Den var rask og enkel å sy. Synes den ble søt med det rosa-blomstrete stoffet. Det er veldig koselig med sånne sy-kvelder og vi skulle gjort det oftere.
I går begynte jeg på 2 nye sminkepunger i dette rødblomstrete stoffet mens jeg ennå hadde fremgangsmåten friskt i minne. Synes de ble veldig fine også.

Ha en fin quiltekveld!

Torill

1 kommentar:

  1. Hei.

    Ja du hadde ret.di ble kjempefine.
    du er flink.:)))))))))))))))
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KJEKJ OG SE NISSEN FERDIG;)
    GLEDER MEG TIL JUL JA.Begynner nok med julegavene i helgen tenker eg;)
    HA EN FLOTT HELG.Kjærsti.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)