mandag 18. oktober 2010

Jippi jeg har fri...


Jeg er så glad for jeg skal ha fri hele denne uken! Ingen jobbing...herlig! Mannen er på jobb og barna er selvfølgelig på skole så for meg blir det luksus å ha noen timer med fred og ro. Jeg skal selvfølgelig bruke denne uken til å sy, sy, sy. Messen nærmer seg og derfor har jeg tatt meg litt fri sånn at jeg kan drive med litt "power sewing". Jeg får gjort mer når jeg kan sy hele dagen kontra små økter på kveldstid.
Forhåpentligvis vil jeg ha litt å vise dere i løpet av uken. :)

Ønsker dere alle en god uke!
Quiltehilsen fra Torill

1 kommentar:

  1. Vil tipse deg om nettsiden www.MiniMesse.no som er non-profitt, og ment å hjelpe deg til å arrangere egen messe, eller delta på andre sine messer.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)