fredag 22. oktober 2010

Fredag allerede...



Ja, da var det fredag allerede. Skal si denne fri uken min har gått fort. Jeg har fått sydd en del og gjort en masse andre ting innimellom. Jeg holder på med AnnAKA sin løper som heter "høstløper" men er ikke helt ferdig med den så jeg venter med å vise bilde. Jeg har sydd 2 julestjerner slik som de jeg har vist i et tidligere innlegg og de ble veldig fine.
Jeg hadde litt stoff rester fra sist jeg sydde pompadur poser så jeg klarte å sy en stor pose (se bilde).
Ellers har jeg sydd en penal og en liten sminkeveske med dette skjønne hundevalpestoffet.
Jeg trodde jeg skulle få sy litt i helgen også, men nå må jeg jobbe både lørdag og søndag. Vel, jeg skal ikke klage for jeg har hatt en deilig uke.

Ha en flott helg!

Quiltehilsen fra Torill

1 kommentar:

  1. HEI .JA EG ER PÅ NATTEVAKT NÅ,EN LITEN PAUSE.MÅTTE INNOM OG SE DE FINE TINGENE DU HAR LAGET.gLEDER MEG TIL BYGDEDAGEN,NESTE LØRDAG.HA EN KJEMPE FLOTT SY UKE.(LYKKE TIL)
    KJÆRSTI.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)