lørdag 9. oktober 2010

Enda en juleløper...





Nå har jeg sydd en løper og en litt mindre duk/brikke som kan brukes til et sidebord. Dette skal sendes til min mor sin venninne i Minnesota som vi fikk bo hos i sommer da vi var på ferie. Jeg la merke til at hun var veldig glad i den flotte røde "Cardinal" fuglen. Cardinal fuglen finnes i Nord Amerika og vi var så heldig å få beundre den da vi satt i hagen hennes. Hun hadde tallerken og andre pynteting med fuglen på. Så da hun var så elskverdig å kjøre meg til en quiltebutikk, kom jeg over dette stoffet med fuglen på og måtte bare kjøpe det med henne i tankene. Jeg snek meg til å ta mål av salongbordet hennes og et sidebord hun hadde i stuen.
Så nå gleder jeg meg til å få sendt dette avgårde på mandag og håper hun setter pris på det. Hun var en flott vert for oss da vi var på besøk. :)

Fortsatt god helg alle sammen

Quiltehilsen fra Torill

1 kommentar:

  1. Takk for sist.Ja,den ble fin.man må jo bare tro att hun blir kjempeglad .Hun er heldig sier nå bare eg:) quilteklemmer fra Kjærsti.

    Ha en kreativ uke;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)