torsdag 7. oktober 2010

8 års dag...



Pink, pink, pink!


Chocolate cable cars...

Forrige torsdag (30 sept) fylte min datter 8 år! Det var liksom meningen å blogge om det på selve dagen men tiden strekker bare ikke til. Min lille (litt stor nå) prinsesse elsker ROSA og dermed måtte jo jeg bake rosa hjerte kake, rosa muffins og pynte med rosa blomster. Bursdagsbarnet hadde en strålende dag og fikk mange flotte gaver.
Vi kjøpte en konfekt eske med sjokolade trikker (cable cars) når vi var i San Francisco i sommer og denne ville bursdagsbarnet at vi skulle åpne på dagen hennes. Det var både hvite og mørke sjokolade trikker og de var gode MEN ingenting slår norsk sjokolade!
Da må jeg bare avslutte med å si: GRATULERER MED OVERSTÅTT 8 ÅRS DAG, SUSANNE!

Blogghilsen fra Torill

2 kommentarer:

  1. Herlig når barna fyller år,har en her som fyller år til lørdag.
    Skjønne kaker og flott sjokolade.
    Den elste datera vår er i USA et år,der vil vennene gjerne ha norsk sjokolade:)
    Ha det fint!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Så nydelig puser du har. Er så utrolig glad vi har dyr i huset, uten tror jeg at jeg hadde "gått" på veggen.
    Råsssa til 8åringen falt nok i smak kan jeg tenke meg..hehe...
    Men du, for en lekker juleløper du har sydd. Har kikka på det mønsteret selv men ikke kommet så langt at jeg har fått brukt det.
    Ha en finfin lørdag.
    Klemz fra Sissel

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)