søndag 5. september 2010

Rips gelè...



For et par helger siden laget jeg rips gelè som hele familien var å plukket i svigermor sin hage. I dag bakte jeg boller og da synes jeg at det passet med et bilde av bolle med rips gelè og en deilig kopp te. Jeg liker helst å bare spise bollene som de er men det var veldig friskt med rips til i dag.

Vi har hatt en utrolig flott dag i Bergen i dag, solen skinner og det har vært godt og varmt. Rart å tenke på at vi er i september allerede og været er så bra enda. Høsten er i allefall veldig fin så langt og jeg tror vi må bare nyte det mens vi kan.
De mørke,regntunge høstkveldene kommer nok etterhvert og da skal det bli koselig å brenne telys og fyre i peisen.

Ønsker alle en koselig søndagskveld!
Hilsen Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)