søndag 8. august 2010

Stoff shopping...




Som dere andre quiltedamer der ute vet, så er jo vi "stoff avhengige". Vi kan gå inn i en quiltebutikk/stoffbutikk og øynene våre blir dobbelt så store. Akkurat som da barna går inn i snopebutikk. Her er noen bilder av noe av det jeg snopte meg da vi var i statene i sommer. Det er ikke nødvendigvis sånn at stoffene du finner er så veldig annerledes enn det her hjemme, det kommer selvfølgelig an på hva du er ute etter. MEN en ting er sikkert og det er at det er billigere! Jeg kjøpte en del brune, beige og off white stoffer som passer til mye (ikke avbildet) og ellers som dere ser av bildene en del julestoff, blomsterstoff og det litt artige spraglete stoffet som jeg falt for men vet ikke helt hva jeg lage av det. Jeg finner nok på noe til slutt!

Quilte hilsen fra Torill

1 kommentar:

  1. HEI I NATTEN:)JA KJEMPE SØTE STOFFER,JEG ER HELT SIKKER PÅ ATT DU GANSKE SNART SYR NOE FINT AV DESSE STOFFENE;).
    OG DU,KORLEIS GÅR DET MED JULESTJERNENE?DU ER JAMMEN FLINK.;)HA EN KJEMPEFIN QUILTEUKE.
    HILSEN HUN OPPE I VEIEN:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)