mandag 30. august 2010

Hage til inspirasjon...





Jeg har sittet her nå og sett igjennom bilder fra sommerferien. Vi var (som nevnt tidligere) i California og Minnesota. Da vi besøkte venner i Minnesota fikk vi være med på en "Pool party" på "4th of July". Det var veldig gøy og paret som holdt besøket hadde et helt nydelig hus for å ikke snakke om den flotte hagen. Jeg måtte bare ta noen bilder for å huske den. Jeg tenkte det kunne gi meg litt ideèr til egen hage som jeg håper vi får begynt på til neste sommer. Tenk å ha den nydelige dammen i hagen. Jeg kan bare drømme...

Ha en fortsatt fin mandags kveld!

Hilsen Torill

1 kommentar:

  1. Oi .. der var det lekkert .. skjønner godt at dette er til inspirasjon .. :o) Kanskje blir det skikkelig prosjekt i hagen til våren??

    Ha en super tirsdag - klem!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)