tirsdag 20. juli 2010

Ferien fortsetter.....







Vi var bl.a på Universal Studios og jeg likte spesielt godt å ta "Studio tour". Vi ble vist rundt i gatene fra kjente filmer og tv-serier som f.eks "Frustrerte Fruer" som jeg følger med på. På det ene bildet ser dere "Gaby" sitt hus (det gule). Ellers fikk vi sett hvordan de lager regn og flom på film, eksplosjoner og biler som kommer flygende (se bildet), flykrasj osv. Veldig interessant synes jeg.

Været var strålende der borte og når jeg sitter her og ser ut vinduet så lurer jeg på om de 3 ukene med sol og varme var alt vi skulle få i år. I dag har det bare regnet her i Bergen (ingen overraskelse,sant!) og det er virkelig trassig å tenke på at dette er sommer!! Nå så jeg riktignok i avisen i dag at det skulle bli SOL på torsdag. Det viste en HEL SOL, uten skyer og regndråper, haha. Ja, det blir jo noe å se frem til....

Ha en fortsatt fin tirsdag.

Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)