søndag 18. juli 2010

Ferie.....

Min familie og jeg har nylig kommet tilbake fra 3 ukers ferie i USA. Det har vært en opplevelse for både store og små. Vi fløy Bergen-Amsterdam-Los Angeles så det var en laaang flytur men det gikk veldig greit. Barna var veldig flinke og tålmodige. Nå til dags har jo hver enkel passasjer egen TV skjerm innfelt i seteryggen foran seg og her kan mann se på den ene filmen etter den andre eller velge fra diverse musikk eller spille spill om mann vil. Timene går iallefall fortere. Det var ikke slik den gang jeg var ung.
Jeg tenkte jeg kunne vise noen bilder fra turen vår.

Her står vi klar vi å gå inn i "The Magical Kingdom of Disneyland". Et eventyr for barn i alle aldre. Veldig gøy.



Disney figurene går rundt å hilser på barna så vi måtte jo ha et bilde av Minni mus selvom barna følte seg litt "stor" til det.


Jeg tror det var mer stas å treffe på Buzz lightyear. Toy Story 3 var akkurat kommet ut på kino da vi kom bort der så vi fikk sett den i løpet av ferien og det var STOR STAS siden den ikke er kommet til Norge enda.

Jeg legger ut mer fra ferien i morgen da det begynner å bli seint og jeg har litt å gjøre før jeg hopper i loppekassa.

To be continued.....

Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)