torsdag 13. mai 2010

Jente kveld...


Jeg var hos min kusine på jente kveld forrige fredag og det var veldig koselig. Hun serverte reker, salat og alt som hører med. Til dessert fikk vi en deilig frisk fruktsalat.
Som småbarns mor setter jeg stor pris på de få gangen jeg får kommet meg ut. Det var derfor kjempe artig når min kusine serverte denne hvitvinen som heter "Mommy's time out".Synes det passet så godt til anledningen. :)
Vinen hadde hun kjøpt i USA selvfølgelig! Det er jo der vi finner sånne gøye ting, hehe.
Måtte bare vise dere denne artige vin etikketen....

Ha en strålende lang helg!

Torill

1 kommentar:

  1. Hei Toril.
    Ja den var artig.Du må prøve og få tak i denne når du reiser :)
    HER I HUSET ER DET HELT SY TØRKE for tiden.Holder fortsatt på med oppussing av barnas rommmmm.
    Såå skal eg sy.Har jobbet hele pinsen.Fri en uke nå.Eg må sy noen strand begger til barna,til kyprus turen,tenkte og bruke voksduk stoffer?.Eller har du noen gode ideer?eller mønstrer???????? ha en fin syuke:)
    Hilsen en lenger oppe i gaten.:)))))))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)