tirsdag 25. mai 2010

10 års dag...




I dag fyller go'gutten min 10 år! Jeg klarer liksom ikke helt å fatte det, at gutten min har blitt så stor, så fort. Som de fleste mødre (og fedre) så lurer vi på hvordan årene kan gå så fort. Det føles virkelig ut som det var i går at han tuslet rundt der i bleier og med tåteflasken i hånden. Det har vært 10 spennende og innholdsrike år med denne gutten og jeg tenker at de neste 10 år er gått før jeg for sukk for meg, haha.
GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, ERIC!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen :-)
    Jah...åra fyk, så det er berre å prøve å henge med som best ein kan.
    All alder har sin sjarm, så gled deg til dei neste 10 :-)

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen til gutten din! Ja, tiden flyr. Det føles i alle fall sånn :-)
    Du syr så mye fint! "Boxy pouch" har jeg også veldig lyst til å sy. Må se litt nærmere på det mønsteret.

    SvarSlett
  3. Gratulere med dagen til gutten din. Ja, kan du skjønne hvor tiden blir av? det går så alt for fort... Ha en flott fredag og helg som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Gratulerer til sønnen :o) Det er jo på barna en ser at tiden går - det vises jo slettes ikke i speil e.l. *kremt* :o)

    Artig vin-etikett .. var vinen god også?? Men det viktigste og beste var nok selskapet i seg selv går jeg ut fra. Lenge siden jeg har vært på en jente-kveld nå - men håper jeg kommer meg på jente-tur til sommeren.

    Kjempefine Tilda-toalettvesker .. ser jo egentlig ikke så vanskelig ut .. men tror jeg ville fått problemer allikevel :o)

    Håper dere får en fin helg og koser dere masse!

    Stor klem fra Toril :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)