fredag 2. april 2010

Verdens beste boller...




Ja, nå har jeg også bakt verdens beste boller og de er virkelig gode. Jeg fant oppskriften ute i blogglandia som mange andre. Det er veldig kjekt når andre deler oppskrifter, så tusen takk til den opprinnelige eier!

Påskeløperen på bildet sydde jeg for mange år siden. Jeg synes den er så fin (om jeg skal si det selv). Som dere ser er den i litt lysere farger/pastell og den minner meg om tiden jeg bodde i USA. Der borte brukes det mye pastell farger til påske.

Påskehilsen fra Torill

2 kommentarer:

  1. Hei Torill
    Tusen takk for hilsen inne hos meg, kjempekoselig :) bollene ser veldig gode ut. Herlige katter og hund du har. Jeg elsker dyr, særlig katt, men har desverre ingen. Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Heisann navnesøster :o)

    Takk for besøk og kommentar på bloggen min - det setter jeg stor pris på :o)

    Koselig blogg har du .. og jeg likte meg her med en gang :o) Ikke bare på grunn av at du frister med deilige boller - men også på grunn av fargene. Jeg elsker farger og å blande farger. Kombinasjonen på løperen og lysene dine i dette innlegget falt helt i min smak :o)

    Håper du kommer tilbake på besøk hos meg også!!

    Ha en flott helg - klem fra Toril :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)