fredag 23. april 2010

Little boxy pouch...


Jeg kom over mønsteret på denne lille saken som kalles for "boxy pouch". Det er en liten firkantet veske som jeg ser for meg kan være grei til å samle alle de løse tingene som flyter rundt i vesken i. F.eks kan du ha lebestift, en pakke tyggis/drops og evt. et brett pinex/sugetabl. Egentlig hva som helst av sånt smånips som kan være greit å samle en plass. Den er ikke mer enn 11cm lang og 6 cm høy.
Mønsteret fant jeg på "three bears" sin side for de som vil prøve seg på den. Jeg lagde min med vatt og fòr for det var ikke tatt med på mønsteret. Jeg synes det blir bedre hold i den da.

Ha en fin dag!

Hilsen Torill

1 kommentar:

  1. Den var kjempefin jo .. :o) Er så betatt av de veskene/eskene .. har du vært innom Torunns hobbyblogg .. hun lager masse sånt .. :o) Har så lyst på en sånn .. men vet liksom ikke helt hva jeg skal bruke den til .. :o)

    Tusen takk for bursdagshilsen - koselig :o)

    Håper du får ei fortsatt flott uke - klemmer!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)